EcoGate

az Internetes ügyfélkapu

Az Ügyfélkapun keresztül a következő szolgáltatások elérhetők:

  • Ecogate - Internetes ügyfélkapu Már meglévő ügyfeleink a korábbi szolgáltatásuk mellé igényelhetnek új szolgáltatást, megtekinthetik saját szerződésük adatait, melyek közül néhányat azonnal meg is változtathatnak. Ilyenek például a telefonszám, vagy a bankszámlaszám. Bejelenthetik szüneteltetési, vagy csomagmódosítási szándékukat, (természetesen csak ha engedélyezzük), hibabejelentést is tehetnek. Az érdeklődő szolgáltatásának figyelembevételével olyan bejelentkezési lehetőséget kaphat Tőlünk a felületre, ahol dinamikus bannerek segítségével a még nem igénybevett szolgáltatásainkra, akcióinkra hívhatjuk fel a figyelmét. Ha például kábeltévés és internetes előfizetőnk az illető, akkor célzott marketingként a legújabb HBO akcióra, és a településén induló telefonszolgáltatásunkra fogjuk felhívni a figyelmét, miközben nem terheljük az internetes akcióinkkal. Ha nincs még otthon internete, kifejezetten ilyen ajánlatot helyezhetünk előtérbe.
  • Ezen kívül az ügyfél megtekintheti saját számláinak, és befizetéseinek listáját, esetleg telefon hívásainak részletezését is. Lehetővé válhat különböző egyszerű szavazó boxok megjelenítése, amivel például vevőink elégedettségét mérhetjük le szolgáltatásainkról, amivel támogatni tudjuk akár, a cégnél üzemelő minőségbiztosítási rendszert is, valamint felhasználható ez a technológia arra is, hogy például az NHH, vagy más hatóság felől érkező statisztikák kitölthetők legyenek. Az ügyfelek közvetlen visszajelzéseinek mérése eddig a legnehezebb feladatok közé tartozott.
  • Egy érdeklődő, aki még nem ügyfelünk, a weboldalon megjelenő elemek segítségével megismerkedhet cégünkkel, a jelenleg érvényes akciónkkal. Igényét közvetlenül bejelentheti a szolgáltatásunkra, megtudhatja, hogy lakóhelye szerint milyen szolgáltatást, műsortartalmat kaphat tőlünk. Minden olyan információhoz hozzájuthat, amire akár egy telefonos, akár egy személyes megkeresés alkalmával nem feltétlenül kerülne sor.
  • Az ügyfélkapu az EcoSoftWare CRM adatbázisához kapcsolódik. A már megszokott felületen van lehetőségünk az internetes felületről érkező adatok kezelésére, sőt ugyanerről a felületről, webes szakember igénybevétele nélkül jeleníthetjük meg híreinket, akcióinkat, reklámjainkat. Ügyfeleink, és potenciális ügyfeleink az interneten keresztül, az ügyfélszolgálat nyitvatartási idejének korlátja nélkül, bárhonnan, kényelmesen használhatják, rengeteg időt energiát, és pénzt spórolva meg saját maguknak, és persze nekünk. A felület jól áttekinthető, ugyanakkor színvonalas és látványos. Használata ennek ellenére semmilyen külön tudást nem igényel. Az ügyfélkapu nem a cég honlapját váltja le, csak annak kiegészítése, ugyanakkor a bejelentkező panel már az eredeti oldalon is megjelenhet. A felület külleme egyénileg átszabható, ezáltal a különböző cégek által használt ügyfélkapuk eltérhetnek egymástól, egyediek lehetnek, megőrizhetik a cég honlapjának jellegzetességeit, színvilágát. A működtetése rendkívül biztonságos, többszintű hitelesítés és teljes körű logolás van beleépítve. Az üzemeltető beállításán múlik, hogy milyen adatokat tesz megtekinthetővé, vagy módosíthatóvá.

Az ügyfélkapu használatával nem csak az ügyfeleinknek spórolunk meg rengeteg időt, és energiát, hanem a saját ügyfélszolgálataink számára is. Az sem mellékes, hogy az ügyfélkapu bevezetésével egy sokszínű, egyedi, könnyen formálható reklámfelülethez is jutunk.

A bevezetésének, és használatának költsége sem teszi elérhetetlen jövőképpé az ügyfélkaput, a befektetés igen rövid időn belül megtérülhet.

Reméljük az EcoGate felkeltette érdeklődésüket, és ezzel a modullal is megkönnyíthetjük munkájukat.

További részletekért keressen minket elérhetőségeinken