Rendszertámogatási szolgáltatás

Nap, mint nap azon dolgozunk, hogy szoftverünk mind tökéletesebben tegyen eleget felhasználói igényeinek, és hogy a mindennapi élet változásainak megfeleljünk, legyen szó jogszabályváltozásról, újabb hatósági lekérdezésekről, auditok kíváncsiskodásáról, és persze azért, hogy a felhasználóktól érkező egyéni fejlesztési kéréseknek megfeleljünk, és bekerüljenek a szoftverbe azok a fejlesztések is, melyeket mi álmodtunk meg. Az elkészült fejlesztések új verzió formájában beépülnek a rendszerbe, melyhez szoftverfrissítés (upgrade) útján juthatnak hozzá. Azért, hogy külön költség megfizetése nélkül mindig automatikusan megkapják ezeket a frissítéseket, és hogy minden, a munkájukat érintő problémában azonnal segíthessünk, lehetőségük van rendszertámogatási szolgáltatásunkat igénybe venni, mellyel segítő kezet nyújtunk partnereinknek. Így tehát azon kívül, hogy a szolgáltatás igénybevételével mindig elérhetővé tesszük a program legfrissebb verzióját, azaz elkészült fejlesztéseinkhez külön költség nélkül hozzáférhetnek, számtalan, nem nélkülözhető előnyhöz, egy komplex szolgáltatáshoz is hozzájuthatnak. Néhány szóban ezekről:

  • Az ügyfélnyilvántartó rendszert rendszeresen frissítjük, amely nem csak a számviteli, vagy más törvényben előírt szabályozó változások programmódosításait tartalmazza, hanem a rendszerbe beépített új lehetőségek programváltozatát is.
  • Az általunk fejlesztett legfrissebb programverziót letölthetővé tesszük az Önök számára webszerverünkről. Ezáltal biztosítjuk, hogy Önök új programverzió megvásárlása nélkül, mindig az általunk fejlesztett legfrissebb programverziót alkalmazhassák.
  • Az üzemeltetéssel kapcsolatos problémák megoldásában támogatást nyújtunk telefonon, amennyiben a probléma telefonon keresztül nem oldható meg, akkor helyszíni támogatást is biztosítunk.
  • Kisebb, a rendszer alapkoncepciójával összeegyeztethető programmódosításokat elvégezzük, és letölthetővé tesszük az Önök részére. (Új információs tablók, létező tablók átalakítása-összegző fokozatok módosítása, szűrés, bővítés, stb.)
  • Vállaljuk, hogy szükség esetén (pl. számítógép összeomlás) a műszaki hiba, és hálózati problémák elhárítása után (természetesen ez a Vevő feladata) az ügyfélszolgálati rendszert újratelepítjük, a környezeti változókat beállítjuk. A megrendelő által rendelkezésre bocsátott adatállomány mentést is feltelepítjük. Az adatállomány időszakonkénti mentése továbbra is a megrendelő feladata.
  • A nyomdai állományokban esetlegesen bekövetkező változásoknak megfelelően módosítunk a nyomdai interface-en.
  • Segítséget nyújtunk a pénzintézetekkel való kommunikációban, elkészítjük a megfelelő programmódosításokat, amennyiben a pénzintézet adatstruktúrát váltana.
  • Ha szolgáltatót vált (legyen szó a VoIP-ról, Internetvezérlésről, vagy dekódervezérlésről) ez rendszerünkkel könnyedén megtehető, és támogatást nyújtunk, hogy a lehető legegyszerűbben, fájdalommentesen, szolgáltatás kimaradás nélkül tehessék ezt meg.
  • Támogatás biztosítása a könyveléssel való egyeztetésben.

A szolgáltatás költsége:

az alaprendszerre: 32.000.- Ft  + Áfa/hó
a további terminálokra: 8.000.- Ft  + Áfa/hó/terminál


Szolgáltatási díjaink

A szolgáltatást nem csak az alaprendszerhez igényelhetik, hanem a kapcsolódó modulokra, interface-ekre: kábeltelefon, Internetvezérlés,ügyfélkapu , viszonteladó/szerelői modul , dekódervezérlés tekintetében is.

Felmerült kérdéséikkel kérjük, keressenek minket elérhetőségeinken, állunk rendelkezésükre.