VIII. EcoSoftWare szakmai nap - 2014. november 11.

 

30 cég 81 fővel regisztrált a rendezvényre

Köszönjük, hogy elfogadtátok a meghívást!

Az előző rendezvény után már terveztük, hogy a VIII. szakmai napunk alkalmával szakítsunk az eddig jól bevált tematikával és hagyományokkal, mert szerettünk volna új programelemekkel színesíteni a napot. Az élet úgy hozta, hogy időközben több aktuális esemény, törvényváltozás és azzal kapcsolatos feladat is felmerült, így még a tervezettnél is nagyobb fordulatot vett a program, több vendég előadás kapott helyet.

A rendezvényre meghívtuk az XSN Audit Kft képviselőit, valamint a megbízóikat képviselő Hír TV terjesztési igazgatóját, velük a műsorterjesztőket érintő, utólagos létszámellenőrzésről beszélgettünk a rendezvény megnyitója után. A programpont célja az volt, hogy kötetlenül, az aktuális ellenőrzés feszültségeitől mentesen beszélgessünk a folyamatról, lehetőségekről, miértekről és hogyanokról. A résztvevők előzetesen e-mailben juttatták el a kérdéseiket, de menet közben is tettek fel újabbakat. Marx Balázsék jól állták a sarat, és minden kérdést megválaszoltak. Mint ahogy más témakörök kapcsán megtörtént már, mi most is felajánlottuk, hogy új listázókkal, új megközelítésű funkciókkal is szívesen segítünk az audit (szoftvert érintő) folyamatának könnyítésén. Ehhez csak arra van szükség, hogy írjátok meg ezeket a kéréseket.

Rögtön ezután elhagytuk a rendezvény helyszínét, buszokra szálltunk. A buszokon a szakma egy-egy régi szereplője (Lóczi Tibor a Klapka Lakásszövetkezettől, és Pintér Zoltán a Vác Városi Kábeltévétől) mesélt a kezdetekről, az előfizetői szokások változásáról. Mindkettőjüknek ezúton is köszönjük, hogy elvállalták a felkérést! Azt tervezzük, hogy a jövőben is lesznek ilyen riportok, mert érdekes és tanulságos történeteket hallottunk most is. Meglepetés volt, hogy a két busz nem ugyanoda ment, és a buszokra eltérő beszállókártyával lehetett felszállni. Ennek az volt a célja, hogy az egy cégtől érkező résztvevők ne ugyanahhoz a műsorkészítő céghez érkezzenek, így később beszámolhassanak egymásnak az élményekről. Vendéglátónk az ATV és az MTVA volt, a tárlatvezetés során bepillantást kaptunk stúdiókba, háttér munkálatokba, megtudhattunk kulisszatitkokat, ízelítőt kaptunk a cég történelméből.Az eredeti helyszínre visszatérve megebédeltünk, majd a rendezvény fő szponzora (az ebéd költségét álló) Díjnet.hu tartotta meg előadását. Elkán Tamás arról a hamarosan elérhető lehetőségről számolt be, melyben a Díjnettel karöltve is meg lehet valósítani az e-számlázást az EcoSoftWare CRM-ból. Rögtön utána a rendezvénysorozatunkat legtöbbször támogató TrioTel kapott szót, aki most a kávé szünet támogatója volt, Tőlük Bendes Norbert tartott előadást.

Őt követően egy bejelentés következett: az ANDREWS IT ENGINEERING KFT-vel állapodtunk meg az EcoSoftWare CRM tanúsíttatásra történő felkészítéséről. Erről, a szolgáltatókat érintő kötelezettségről, a folyamatról, elvárásokról és lehetőségekről tartott előadást a cég képviselője, Faragó János. Őt követően az i-TV Zrt-től Kaslik Béla előadását hallgathattuk meg, kiemelve az EcoSoftWare CRM-ből történő megvalósítást.

Hosszú nap volt, de nem szerettük volna elmulasztani a hozzánk eljuttatott kérdések megválaszolását, és néhány fejlesztésünk bemutatását - ezzel zárult a rendezvény. Pár fotót most is készítettünk, a rendezvényről néhány szóban említést tett a Napi Vízió is.

A már említett külső helyszínek miatt kénytelenek voltunk idén határt szabni a jelentkezési létszámnak, több cég jelentkezését nem tudtuk fogadni már, ennek ellenére most is új rekordot állítottunk fel, többen voltunk, mint korábban. Az óriási érdeklődésre tekintettel azt tervezzük, hogy a IX. EcoSoftWare szakmai napra nem kell őszig várni, de erről pontosabbat később írunk!

Köszönjük a rendezvény támogatóinak, hogy hozzájárultak a rendezvény sikeréhez!

Tóth Zoltán

Az EcoSoftWare csapata